Lazy Sunday, wake up in the late afternoon

First thing’s first. American Idol results show. I was exactly right about the girls. Brenna and Heather are no more. And for the boys, it was Sway and David, which I figure, but I always second guess myself. Plus David is from Crystal Lake and I want him to stay on just for that reason alone. I am beginning to think American Idol has something against people from Chicago.

Friday was FNT. I read my thing. People talked throughout it, it was annoying. Also I told my joke to open it up and I said “If you’ve heard this before don’t say anything” and of course Becky peadro decided to not only shout out the punchline, but say it qwrong so when I said it nobody thought it was funny. Awesome.

Josh was out of town this weekend so I got to spend a lot of QT with Melissa. She made this on my computer

It’s purdy.

After FNT we went to Wal Mart to buy ingredients for pot luck food then we went back to Pem so I could see her room and she could make her salad. I’m not sure I believe all this Pem crap, but lemme tell you, we heard some pretty sketchy noises.

Yesterday morning we went over to Susan’s and I made noodle kugel with just a little help from Melissa and about 12 phone calls to my Mom. It tasted just like my Mom’s yay! Everyone liked it, but there was so much left over, because there weren’t very many people there and there was so much other food. Danah took some to have for later and Ryan came afterwards to help move tables and he tried some of it and then wound up taking three pieces home with him. I gave the rest to Susan because she liked it so much and I don’t have room in my fridge and I probably won’t eat it all. Plus I have been eating it for as long as I can remember and no doubt my Mom will make it again. Actually she will probably make me make it lol. But it feels really good to get compliments on something that you made!

Last night was the root beer kegger. I made a couple black cows yay. If I was brave and it wasn’t so germy I would have done a keg stand, since they had a keg stand contest lol.

Oh, and on the way there I told Augie I had a number for him to call and gave him the rejection hotline, but didn’t tell him that’s what it was. It was busy when he called so he hung up and when he looked at his phone it said he had called one of his friends. HAHAHAHAHA. I have now Facebook messaged that person and told him the story and asked him to be my friend lol. Poor Augie.


Ted and Augie

Also I take back what i said about Ted only being at my birthday dinner for the food. I didn’t think he would do that, but he didn’t really talk to me during dinner, and also because he told me he wasn’t going and then at the last minute changed his mind without telling me, so yeah. He told me he knew in advance he was going, but wanted to surprise me for my birthday. Awww I love Ted.

Trekkie
You are Trekkie Monster
(you pervert)
Perhaps you should get out more often and step away

from the computer. There is, after all, life

outside your apartment!

You live on Avenue Q!
brought to you by Quizilla

Yes, I spend a lot of time on the computer, but not looking at porn lol.

Advertisements

4 comments

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s